Copyright © Cerita Tentang Kami
Design by Dzignine
Friday, February 25, 2011

Pelaburan Yang Rugi

RM10,000....tapi.....


Dah jadi rutin pagi2, baca harian metro on9..tk sempat nk tgk berita kt umah...so terbaca la berita nie...

JOHOR BAHRU: Hasrat ibu kepada empat anak mendapatkan bentuk badan langsing bagi memikat suami bukan saja tidak kesampaian, malah kerugian RM10,000 apabila rawatan dijalani itu tidak berkesan.
Lebih memburukkan keadaan, wang dibelanjakan bukan saja tidak melangsingkan badan, malah menyebabkan tubuh wanita yang juga guru sekolah itu gatal-gatal hingga suami mula menjauhinya.

Hasanah (bukan nama sebenar), guru di bandar raya ini berkata, dia mengalami tekanan perasaan apabila suaminya bersikap dingin dan geli melihat badannya gatal-gatal terutama di bahagian berlipat pada tubuhnya.
Katanya, selain suami, anak muridnya menegur apabila setiap kali mengajar dia tidak berhenti menggaru di serata badan serta rimas apabila menahan gatal akibat berpeluh terutama ketika cuaca panas.

“Suami memberi RM10,000 bagi mendapatkan rawatan pelangsingan badan ‘hot blanket’ di sebuah pusat kecantikan terkenal di Taman Johor Jaya, akhir November tahun lalu.

“Selepas menjalani rawatan sebanyak tiga kali, saya nampak kesan negatif apabila gatal-gatal satu badan terutama belakang lutut, lengan, tangan kanan, siku, paha dan perut,” katanya.
“Saya tidak mengendahkan perubahan itu dan meneruskan rawatan hingga kali ketujuh kerana keadaan bertambah buruk walaupun pakej diambil 10 sesi rawatan.

“Sejak mengalami penyakit kulit suami bersikap dingin dan menjauhi saya, malah anak selalu bertanya sama ada masakan saya bersih atau tidak,” katanya.
Memang kesian..kuar duit byk2, at last jd cam nie...kalo dia terbuka hati join biz PB nie, badan pun cantik, income pun dapat....


SERTAI CIK NURIE..MARI KITA SAMA-SAMA MENGUBAH NASIB KITA....FOKUS DENGAN APA YANG KITA NAK....

Do Contact Me : 013-378 4050

2 comments:

Ain says:
at: February 25, 2011 at 7:14 PM said...

Kesiannya... mmg pelaburan yang sia-sia.

Unknown says:
at: February 26, 2011 at 7:24 PM said...

mmg sia-sia...niat nk cantik..tp jd lain lak...kn bagus kalo dia join PB..cantik pun dpt, income pun dpt..