Copyright © Cerita Tentang Kami
Design by Dzignine
Monday, February 28, 2011

Premium Beautiful :: Barah Payudara

TAK TAKUT KER???

Mengikut kata paper UTUSAN, Pembunuh UTAMA kaum WANITA cik kiah-cik kiah kt luar sana yg berumur 40 thn ke atas ialah BARAH PAYUDARA mak aii.... Barah nie dh berjaya memisahkan org tersayang dlm hidup ramai orang..YA ALLAH, moga dijauhkan...Amin..



Cik Nurie pasti konpom la punyer, ramai yang takut & ngeri ngan penyakit nie...So, sebagai ikhtiar, dengan pemakain LONG BRA yang ada pada set PREMIUM BEAUTIFUL nie, mampu mencegah penyakit nie drpd melekat kt diri kita.



  • "Cup" yang terdapat pada Premium Beautiful adalah berbentuk piramid. Tujuan utamanya adalah bagi memastikan puting payudara berada pada kedudukan betul. Kebanyakan Bra yang terdapat di pasaran tidak menekankan aspek ini membuatkan puting lebih "tertekan" dan tidak mendapatkan pernafasan yang betul.
  • Di bahagian "Cup" juga terdapat banyak "chitosan" yang boleh menyahtoksinkan semua toksin yang terdapat pada bahagian payudara.
  • Ibu menyusu yang menggunakan Premium Beautiful tidak memerlukan breast pad untuk menahan dari air susu mengalir keluar kerana Premium beautiful mempunyai fungsi khas untuk mengelakkan payudara dari bengkak yang boleh mengakibatkan payudara bernanah dan berlaku barah payudara. Dan jgn risau.. dengan pemakaian Long Bra ini juga mampu membanyakkan susu badan ibu-ibu yang menyusu badan.


Jadi kepada Puan-puan kt luar sana, kenapa perlu tunggu sehingga umur mencecah 40 tahun baru nak cari set Premium Beautiful anda... sesungguhnya mencegah lagi baik dari mengubati.
Dapatkan PREMIUM BEAUTIFUL anda sekarang...
Hubungi Cik Nurie - 013-378 4050
nadhira.haqim@gmail.com

0 comments: