Copyright © Cerita Tentang Kami
Design by Dzignine
Friday, March 4, 2011

Bisnes Yang HALAL & BERETIKA

Tertanya2?
Kenapa? Tak percaya??


Konfius?? 
Tak Percaya??




Memang ramai yg still tk caya & konpius yang bizz yang Cik Nurie dh join nie..Macam-macam tanggapan ader..Kt kepala tu, mesti ada soklan2 cm nie kn?


1. Bizz ni Halal tak?
2. Bizz ni cam skim cepat kaya ker or dlm erti kata lain, beretika tak?


For your information, Sblm nie pun mmg Cik Nurie amat la alergik ngan bisnes2 nie...takat bawa tudung bawal or kain ela kt opis, ada ler...tp setakat tu je la..tak berkembang pun..Cik Nurie yang makin kembang...huhu...
Terdetik gak kt dalam hati nie, nk cari bizz yang terjamin dlm jangka masa panjang..kalo bole nk KAYA ngan Bizz tu...Nk cover famili, nak ada medical card utk anak2, nk jaga parents, boleh wat derma etc...Insyaallah..bila dh jpe bizz nie, Cik Nurie takkan toleh kebelakang lagi...semoga semuanya dipermudahkan oleh ALLAH..

Rasanya ramai yang nk bukti samada Bizz yang Cik Nurie join nie halal ker tak....now i'm sharing with you...






Terbukti HALAL..




Kompeni yang Cik Nurie bernaung nie, adalah one of kompeni yang listed kt MAIN BOARD BSKL since 1996 until now..
Mostly kompeni yang listed dlm BSKL, sume aktiviti biz kompeni akan dipantau dari masa ke semasa bg menentukan statusnya dr perspektif syariah...tiap thn tau pemantauan dibuat..


Latest. kompeni yg Cik Nurie bernaung nie dpt pengiktirafan pada 31 Mei 2010. Bole baca detail kt sini


Selain pengesahan HALAL, kompeni nie mendapat pengiktirafan drpd KEMENTERINA PERDAGANGAN DALAM NEGERI, KOPERASI & KEPENGGUNAAN ( KPDNKK ) sbg syarikat yang mengamalkan sistem perniagaan yg beretika & terbaru pada 09 Dec 2010. bg thn 2010/2011. Bole refer kt sini



Selain mendapat pengesahan Halal, syarikat ini juga berjaya mendapat pengiktirafan dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi & Kepenggunaan (KPDNKK) sebagai syarikat yang mengamalkan sistem perniagaan yang beretika dan terbaru adalah pada 9 December 2010 bagi tahun 2010/1011. Boleh rujuk kat web site Hai-O.


 **  Majlis Penganugerahan **



** Terbukti BERETIKA **

Dan harus diingat, bizz ni tak ada paksaan.. semua terpulang pada keinginan dan kepercayaan masing-masing. Semua terpulang pada diri sendiri.. Tepuk dada tanya selera.


SERTAI CIK NURIE..MARI KITA SAMA-SAMA MENGUBAH NASIB KITA....FOKUS DENGAN APA YANG KITA NAK....

Do Contact Me : 013-378 4050

0 comments: