Copyright © Cerita Tentang Kami
Design by Dzignine
Wednesday, May 4, 2011

Nurich Lacto-Lite


FAKTA MENARIK
 
Tahukah anda bertrilion bakteria wujud dlm usus kita ni. Sistem penghadaman yang sihat perlu mengandungi 80% atau lbh bakteria neutral, dan 20% atau kurang bakteria tidak baik/berbahaya. Bakteria baik meningkatkan kesihatan usus kita manakala bakteria berbahaya boleh menyebabkan kita jatuh sakit. Namun, bilangan bakteria baik semakin berkurang disebabkan faktor-faktor seperti:-

1. Pemakanan yang tidak seimbang


2. Penuaan



3. Tekanan


4. Pengambilan antibiotik berlebihan


Apa tu Nurich Lacto-lite?

Nurich Lacto-Lite merupakan minuman serbuk yogurt Kultur Hidup & Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan kita. Ia adalah sinbiotik yang mengabungkan kedua-dua probiotik dan prebiotik justeru meningkatkan lagi keberkesanan probiotik. Ia tidak mengandungi sebarang herba atau bahan kimia yang bersifat laksatif (julap). Oleh itu, ia tidak akan menyebabkan kekejangan perut atau cirit-birit.

Apa pulak itu Probiotik dan Prebiotik

Probiotik ialah bakteria baik di dalam usus kita. Ia adalah penting bagi menjamin kesihatan usus kita. Prebiotik ialah makanan atau nutrisi yang diperlukan probiotik untuk berkembang dan berfungsi dengan baik. Probiotik dan Prebiotik boleh diperolehi dengan mudah daripada Nurich Lacto-Lite.

Keunikan Nurich Lacto-Lite

1. Tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
2. Keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika disimpan
3. Kebolehan melekat pada sel usus dengan baik
4. Diiktiraf oleh FDA sebagai GRAS ("Generally Recognized as Safe")

Mcm mana pulak Nurich Lacto-Lite dapat bantu kita semua?

1. Membantu melegakan sembelit
2. Membantu dalam penghadaman
3. Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
4. Menyingkirkan toksin dalam badan
5. Membantu sintesis vitamin

Cara pengambilan

Campurkan sebungkus Nurich Lacto-Lite ke dalam 200ml air kosong atau air suam. Boleh juga dicampur dengan jus buah-buahan atau minuman lain. Untuk keberkesanan penyahtosikan terbaik, minum sekurang-kurangnya 2000cc air setiap hari.

So, kepada anda-anda kat luar sana yang ada masalah sembelit dan ingin percepatkan proses untuk kempiskan perut tu..meh kita cuba minum Nurich Lacto-Lite. Anda pasti berpuas hati dengan hasilnya.


DO CONTACT ME FOR THE BEST PRICE
013-378 4050

0 comments: