Copyright © Cerita Tentang Kami
Design by Dzignine
Sunday, February 27, 2011

Kawan Lama

Jem Giler....

25 Feb 2011

Dah lama tk jpe kawan2 lama...Classmate masa kt Sekolah Menengah Paloh Hinai....Tak sangka ada gak member yang dh jd tokei Lepas nie giliran CIk Nurie..amin....

Lps maghrib, konvoi dengan Nizan ke Selayang. Nizan nie pun dh lama tk npe..pernah terserempak sekali je kt pasar malam...tk pernah dpt terserempak lg lps tu...PAdahal, tmn sebelah jer....
Excited gak nak jpe kekawan nie...


** Meredah jammed**

Mlm tu apa yg tk kena ntah ler..jln bole plak jem giler2...start dr h/way Sg. Besi, sampai ke Selayang le jem...perjalanan yg patutnye sejam dh jd 2 jam ++. Seb baik Nita blom tutup kedai...Tp tk smpt jpe lama...sbb sampai pun dh lewat...anyway, seronok sgt dpt jpe kwn2...


** Nita, Nizan, Me **

Tak sempat nak bersembang lama...smpi kt sana pun dh kol 10.....teringat zaman dolu2...amik buah kelapa muda kt belakang umah warden....mkn ngan ais krim keladi yg bli kt kedai MAT depan skolah...hik..hik...
Dh le time tu ada seminar org PMR, SPM kot kt dewan....sunnguh selamba...aktiviti tu di laksanaka dengan jayanya oleh Cik Nurie, Nita & Irfa......:)

** Kami....**

Cik Nurie tk segan sgt jpe ngandorg nie..sbb tk jd yg paling besar...ahaks....tu la kesan pakai PREMIUM BEAUTIFUL. Paling surprise ngan Nizan...Sbb zaman skola2 dulu, dia yg paling kecik kt dlm kelas....skang nie, sgt besar...hehehe..nk kena join pakai PREMIUM BEAUTIFUL nie....hehe...

Harap akan dpt jpe lagi...& bole jpe kekawan yg lain....

2 comments:

NiZAn
at: March 2, 2011 at 12:08 PM said...

huhuhuh..mmg ketara gler kan...mcm aku bgtau nita ri tu..kt asrama dulu aku x cukup makan..tu sbb aku kecik...kih3..skangd a terlebey sudah makan...

nurie says:
at: March 2, 2011 at 4:19 PM said...

Meh kita sama-sama diet...hehe...